DATABOT Technologies

Política de Qualitat

POLÍTICA DEL SISTEMA INTEGRAT DE GESTIÓ

El grup GreenData, format per GreenData i Databot, la seva activitat consisteix en la distribució i consultoria per a l’adquisició d’informació electrònica; consultoria, implementació i manteniment de sistemes i aplicacions web.

La Gerència ha definit la Política de Qualitat, Medi Ambient i Seguretat de la Informació com a:

  • Conèixer clarament els requisits aplicables, així com les exigències i expectatives de les parts interessades.
  • Desenvolupar la nostra organització de manera coherent per donar la resposta adequada a la situació actual i futura del mercat.
  • Difondre en tots els nivells de la nostra estructura els objectius i criteris de qualitat, medi ambient i seguretat de la informació establerts, així com la nostra política.
  • Implantar, mantenir i definir nous indicadors de qualitat, medi ambient i seguretat de la informació per conèixer i assegurar el servei i la garantia de qualitat exigida pels nostres clients, així com garantir un ús racional dels recursos naturals.
  • Fomentar l’ús racional dels recursos naturals i una consciència clara de millorar el nostre entorn, no només a través de la nostra tasca, sinó implicant també tots els nostres proveïdors i clients, així com tota la societat en general en l’obtenció de la qualitat i el respecte al medi ambient que se’ns exigeix.
  • Desenvolupar els programes de formació continuada destinats a la millor competència dels nostres treballadors, implicant així tot el personal en la consecució de tots els objectius establerts en aquest document.
  • Consolidar el procés de millora contínua en el rendiment de totes les activitats realitzades a Greendata/Databot.
  • Incrementar la visibilitat de la nostra companyia i millorar-la per donar-nos a conèixer en nous mercats.
  • Millorar la imatge dels nostres productes com una solució excel·lent per als nostres clients.
  • Fomentar i aconseguir un ambient estimulant i motivador per a tots els membres de la companyia.
  • Preservant la confidencialitat de la informació dels nostres clients, evitant la seva divulgació i l’accés per persones no autoritzades.
  • Mantenint la integritat de la informació dels nostres clients, procurant la seva exactitud i evitant el seu deteriorament.
  • Assegurant la disponibilitat de la informació dels nostres clients, en tots els suports i sempre que sigui necessària.
  • Desenvolupant un procés d’anàlisi, gestió i tractament del risc sobre els actius d’informació.
  • Establint els objectius de control i els controls corresponents per mitigar els riscos detectats.
  • Establint la responsabilitat dels empleats en relació a:

– Reportar les violacions a la seguretat o preservar la confidencialitat, integritat i disponibilitat dels actius d’informació en compliment d’aquesta política.

– Complir les polítiques i procediments inherents al Sistema de Gestió de la Seguretat de la Informació.

Amb l’objectiu de treballar segons aquesta política, es fixen objectius de qualitat, medi ambient i seguretat de la informació, mesurables i coherents amb ella. La consecució d’aquests objectius, així com l’adaptació contínua de la Política de SIG, es revisen en les reunions de revisió per la direcció presidides per la Gerència.

Greendata/Databot basa la Política de SIG en satisfer les necessitats del client, oferint un servei ràpid i eficaç, no només pel que fa als terminis de lliurament, sinó també per la resolució de les incidències que puguin sorgir i els requisits legals i reglamentaris.

Per a això, Greendata/Databot compta amb un personal qualificat i motivat, el qual és el seu major actiu, el capital humà. A més, Greendata/Databot desenvolupa les capacitats dels seus professionals mitjançant la formació contínua orientada a aconseguir una gestió netament professional i eficaç.

La direcció i l’equip de Greendata/Databot mesuren els processos realitzats a l’empresa mitjançant l’ús d’indicadors de SIG, els quals s’analitzen i serveixen de base per a totes les nostres accions de millora. Greendata/Databot realitza un seguiment de la satisfacció del client i porta a terme accions correctores i/o preventives que permeten la millora contínua dels nostres serveis

Finalment, tots els membres de l’equip es comprometen a mantenir i millorar un SIG que compleixi els requisits de la NORME UNE-EN ISO 9001:2015, UNE-EN ISO 14001:2015 i UNE-ISO/IEC 27001:2023 per satisfer les necessitats dels nostres clients i involucrar-nos en una millora contínua, controlant els processos i incorporant la Qualitat, el Medi Ambient i la Seguretat de la Informació a tota la nostra organització.

Berta López

CEO

Barcelona, a 17 de enero de 2025